2010. december 26., vasárnap

Hol vannak a jó pasik?

Nem minősíteném Paulina Éva könyvét… De egy aktuális „élményem” a könyvhöz kapcsolódik .
Megkeresett egy pasas az iwiwen. Hogy szimpatikus vagyok és ismizne. Innentől kezdve a lelki szemetesláda szerepe hárult rám. Én pedig belementem. Joshi Bharat női imitátora lettem. Megjegyzem, egy adást sem láttam a műsorából, de állítólag marha empatikus, megértő és kedves férfi, egy igazi jó pasi.
Szóval humorosan, édesen viselkedtem, hiszen depis a drága, s mégsem döngölhetem a földbe a Csernus-módszerrel. Erre mit látok? Köszönte az együttérzésem, bunkó is volt csöppet, és törölte a leveleimet. Biztos bennem a hiba. Egy rosszlány – akiért a pasik egy másik alapmű szerint megvesznek – kapásból elhessentette volna. Nyalogassa csak a sebeit…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése